søndag 25. mars 2012

Vaffeldagen uten vafler!

Det har nok vært mange deilige vafler rundt omkring i de vakre hjem i dag, men vi klarte oss uten siden vi spiste noen gode og smakfulle vafler i går laget av min mor. Det har vært deilig vær, jentene har vært ute og lekt i hagen. Storesøster Anna ble svært glad i en liten bille som hun fant. Hun gråt med stor innlevelse da den ble borte.

Jeg dro innom bruktbutikken i går når vi var ute på tur og gjett om jeg var heldig! En vakker liten pult i teak, akkurat en slik jeg har ønsket meg. Et lite bilde er med her, selv om du riktignok ikke ser noe av selve pulten. Fikk plassert mitt vakre nyegamle møbel i stuen, mors lille kontor.

Jeg har ingen planer for uken. Føles rart, men deilig. Jeg lever i nuet!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar